طراحی گرافیکی و چاپ

5 نکته مهم در هنگام خرید کتاب

این نکات مهم را به هنگام خرید کتاب حتما رعایت کنید تا برترین انتخاب را داشته باشید.

15 بهمن 1401

این نقاشی های عجیب الهام بخش گلادیاتور بودند

لاورنس آلما ـ تادما (Lawrence Alma-Tadema) در طول فعالیت هنری خود، دقت تاریخی را در نقاشی هایش به تصویر می کشید و بعدتر به همین علت معروفیت یافت. همچنین بازسازی های دقیق او از روم باستان، با مردان و زنان بی حالی که در مقابل سنگ مرمر سفید زیر نور خیره کننده خورشید...

23 دی 1401

77.5 درصد رتبه های برتر کنکور امسال از مدارس دولتی هستند

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش بار دیگر بر آمار چشمگیر دانش آموزان پیروز مدارس دولتی در کنکور امسال تاکید کرد و گفت 77.5 درصد رتبه های زیر 10 و برتر کنکور امسال از مدارس دولتی هستند.

11 شهریور 1401

افزایش آثار داستانی ضعیف نتیجه نبود نقد است ، دغدغه اصلی ناشران چاپ کتاب است نه اشاعه ادبیات

نویسنده و منتقد ادبی با اشاره به ویژگی های یک نقد ادبی گفت: همان طور که نگارش رمان ادبی جایش را به نوشتن رمان های اینترنتی و ضعیف داده، نوشتن نقد هم کم کم به نوشتن یادداشت در فضای مجازی تبدیل شده.

12 تیر 1401

عکاسباشی های برتر هفته: از زیر چتر آسمان تا کمال

شاید هیچ چیز به مقدار عکس برای ثبت خاطرات و حس ما در لحظه ای معین گویا نباشد. عکاسی سیاه سفید و تاریک خانه های قدیمی اکنون جای خود را به دوربین های دیجیتال و گوشی های هوشمند داده اندو دنیای تکنولوژی کار ما را برای ثبت و مرور خاطراتمان راحت تر نموده است....

31 خرداد 1401

تاریخ شفاهی پزشکی ایران سرآغازی برای شناساندن جامعه پزشکی به مردم است

محمدهاشم اکبریانی، نویسنده و پژوهشگر با اشاره به مشخصات پزشک مطرح شده در جلد دوم مجموعه تاریخ شفاهی پزشکی ایران به خبرنگاران گفت: در حال گفت وگو با دکتر احمد جلیلی، متخصص اعصاب و روان و استاد دانشگاه هستم او در نهادهای مدنی پزشکی مانند سازمان نظام پزشکی...

2 خرداد 1401

کدام گزینه تبلیغاتی برای سال نو برای همه کسب و کارها مفید است؟

آیا در پی یک هدیه تبلیغاتی شگفت انگیز برای کسب و کار خود هستید، اما موارد زیادی برای انتخاب دارید؟ چگونه می توانید مطمئن باشید که برند شما هر روز دیده می گردد، در حالی که برای مشتریان شما مفید است؟ اگر می خواهید برند خود را به رسمیت بشناسید، تقویم رومیزی...

23 اردیبهشت 1401

گزارش اختصاصی خبرنگاران از نشست خبری فلایتیو

نشست خبری فلایتیو با حضور مدیران و اصحاب رسانه به منظور معرفی تغییرات ساختاری فلایتیو به صورت آنلاین برگزار گردید.

21 فروردین 1401

هدف از تالیف کتاب صنعت ژئوتوریسم در قرن 21 چیست؟

ایسنا/ بدنبال آخرین اخبار بدست رسیده، این سوال مطرح می شود که هدف از تالیف کتاب صنعت ژئوتوریسم در قرن 21 چیست؟

19 فروردین 1401

ابداع بازوی رباتیک سبک برای سرعت دادن به اکتشافات فضایی

پژوهشگران چینی، یک بازوی رباتیک سبک وزن ابداع کرده اند که می تواند خود را با شرایط ناملایم فضا وفق دهد و به پیشبرد ماموریت های فضایی کمک کند.

21 بهمن 1400

سفرنامه شمال؛ از بلندای کوه تا فراز دریا

شاید سفر به شمال ایران، سفری تکراری باشد؛ اما می توان با کمی ماجراجویی، تجربه های نو و تکرار نشدنی کسب کرد. در این سفرنامه، همراه خبرنگاران باشید.

17 بهمن 1400

انتشار رمان جدیدی از فرشته نوبخت

به گزارش خبرنگاران ، فرشته نوبخت نویسنده کتاب ارابه خورشید در اثر تازه از مفهوم عشق می گوید؛ البته این اثر درون مایه ای فلسفی نیز دارد و به ما می آموزد که چگونه با عاشق شدن در پی پیدا کردن خودِ واقعی مان باشیم.

7 آذر 1400

دکس کلرفنرآمین (DEX CHLOR PHENIRAMINE)

موارد مصرف: درمان علامتی شرایط آلرژی، کهیر، حساسیت چشمی، بیماری خارش دار پوستی اندازه مصرف: 2 میلی گرم هر 4 تا 6 ساعت موارد منع مصرف: به دیفن هیدرامین مراجعه گردد.

22 مهر 1400

چگونگی دریافت کارت سوخت خودرو و موتورسیکلت

راه ثبت نام و دریافت کارت سوخت خودرو و موتورسیکلت برای موتورسیکلت و خودروهای صفر کیلومتر و دست دوم چیست؟

18 مهر 1400

طرح تازه فروش فوق العاده ایران خودرو تنها با یک محصول

در بیست و سومین مرحله فروش فوق العاده ایران خودرو تنها یک محصول عرضه می گردد. جزئیات محصول و قیمت آن را بخوانید.

7 مهر 1400

هشدار پیونگ یانگ نسبت به ارسال بالن های آلوده به کرونا از سوی سئول

کره شمالی به شهروندان خود نسبت به آلوده بودن اعلامیه های تبلیغاتی که از طرف کره جنوبی به داخل خاک این کشور ارسال می گردد هشدار داد.

7 خرداد 1400

چرخش ویروس های جهش یافته در کشور

تهران (پانا) - چند روز پیش وزیر بهداشت با اعلام شرایط ورود موتاسیون های ویروس کرونا به کشور یک فضای نگران کننده احتمالی را برای روزهای پیش رو ترسیم کرد.

6 خرداد 1400

بیت کوین زیر ذره بین؛ از بزرگترین حبابِ جهان فاصله بگیرید!

پایگاه خبری پراجکت سیندیکیت در گزارشی با توجه به رشد قابل توجهِ رمز ارزِ بیت کوین، به آنالیز این سوال پرداخته که آیا استفاده از این رمز ارز در زمینه کسب و کار و تجارت، صحیح است یا خیر؟

28 فروردین 1400

بانک مرکزی، توزیع نسل جدید اسکناس 10 هزار تومانی

خبرنگاران- نسل جدید اسکناس 10 هزار تومانی با بهره گیری از فناوری های نوین و پیچیده چاپ اسناد امنیتی انجام گرفته است به زودی توزیع خواهد شد.

19 اسفند 1399

برترین مراکز تحقیقاتی دانشگاه های علوم پزشکی معرفی شدند

به گزارش خبرنگاران، در ارزشیابی سال 1398 تعداد 773 مرکز تحقیقات علوم پزشکی کشور مورد ارزیابی قرار گرفتند. تمامی مراکز تحقیقات مصوب تا سرانجام سال 1397 در این ارزیابی شرکت کرده اند که این تعداد نسبت به سال 97 بیش از سه درصد و نسبت به ارزشیابی 94 بیش از 27 درصد رشد...

18 اسفند 1399
تعداد: (30)