ایجاد شرایط امن سرمایه گذاری حوزه شهری در اراک لازم است

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، داود تاجران عصر سه شنبه در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه در اراک ضمن اشاره به اینکه اولین شرط جذب سرمایه گذار ایجاد شرایط امن است، گفت: سرمایه همیشه در حال پرواز است، مگر اینکه فرودگاه امن پیدا کند.

ایجاد شرایط امن سرمایه گذاری حوزه شهری در اراک لازم است

وی اضافه کرد: اگر شرایط امن ایجاد کنیم، سرمایه گذاران به همراه سرمایه خود می آیند، در غیر این صورت چند سرمایه گذار هم که در اراک فعال هستند، اراک را ترک می نمایند و برای سرمایه گذاری به شهرهای دیگر که شرایط از هر نظر مهیا است می روند.

تاجران اعلام نمود: باید به نحوی عمل کرد و شرایط را رقم زد که سرمایه گذار سود و امنیت را لمس و درک نموده و در فضای مطلوب فعالیت خود را شروع کند.

شهردار اراک بیان داشت: شهرداری اراک با درنظر دریافت قوانین از سرمایه گذار به شدت حمایت می نماید چراکه حمایت از سرمایه گذار از وظایف شهرداری در راستای توسعه شهری است، این حمایت را نیز ادامه می دهیم ضمن اینکه به هیچکس هم باج نخواهیم داد.

وی توضیح داد: به همه شهروندان و مردم اراک قول می دهم نمی گذارم ریالی از پول های مردم از گلوی هیچ سودجویی پایین برود و طبق قانون با متخلفین در شهرداری اراک برخورد می گردد.

به گزارش مهر، شهردار اراک در بخش دیگر سخنان خود گفت: کوشش مجموعه شهرداری بر این است که هرچه سریعتر پروژه های نیمه تمام را تکمیل کند تا مردم بتوانند از مزایای این پروژه ها بهره مند شوند، اما در تاخیر اتمام پروژه ها باید شرایط بودجه، تجهیزات و برخی موارد پیش بینی نگردیده را هم در نظر گرفت.

تاجران توضیح داد: اعضای شورای اسلامی نمایندگان منتخب مردم هستند، در جلسات شورا به سوال های مطرح گردیده از سوی اعضای شورای اسلامی که نمایندگان مردم هستند، حتی اگر کسی هم قصد و غرضی داشته باشد پاسخ می دهم و آن سوال و پرسش را هم بر مبنای قصد و غرض تعریف و تعبیر نمی کنم.

شهردار اراک ادامه داد: پل علم الهدی ظرف 20 روز آینده راه ورودی به شهر صنعتی خواهد شد و با این پل، آن منطقه از بن بست خارج می گردد، یعنی راه ورودی شهر صنعتی از این منطقه باز می گردد و راه خروجی هم در گرو این است که اداره گاز مسیر لوله گاز را تغییر دهد تا خروجی از شهر صنعتی را هم داشته باشیم.

وی توضیح داد: با توجه به شرایط سختی که در زمینه اقتصادی داشتیم تا سرانجام شهریورماه امسال 20 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش درآمد در شهرداری اراک ثبت گردیده است.

تاجران اضافه کرد: در مورد پروژه گردشگری منطقه گردو در صورتی که در شورای اسلامی اراک مصوب گردد، طرحی آماده اجرا است. اجرای طرح آبشار و نورپردازی مناسب می تواند شرایط را برای جذب گردشگر به این منطقه مهیا کند و در رونق اقتصادی اراک تاثیرگذار باشد.

شهردار اراک گفت: همچنین داشتن سیستم زباله سوز زباله های عفونی یکی از ضرورت های اراک است، چراکه در حال حاضر زباله های عفونی بیمارستان ها، کلینیک ها، درمانگاه ها و... به صورت قابل قبول و استاندارد جمع آوری نمی گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ایجاد شرایط امن سرمایه گذاری حوزه شهری در اراک لازم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد شرایط امن سرمایه گذاری حوزه شهری در اراک لازم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید