جزییات سفر تیم ملی والیبال بانوان به مجارستان از زبان نایب رئیس

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی و به نقل از فدراسیون والیبال، نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال درباره اعزام تیم ملی بانوان به مجارستان گفت: تیم ملی بانوان از یازده شهریورماه(2 سپتامبر) عازم کشور مجارستان شد تا در تورنمنت بین المللی یاسپیرین که با دعوت شهردار این شهر برگزار می گردد، شرکت کند. لازم می دانم از سفیر محترم ایران در مجارستان تشکر ویژه ای داشته باشم زیرا با توجه به تفاهم نامه خواهر خواندگی امضا گردیده میان شهردار یاسپیرین و شهر یزد، این فرصت بسیار خوب در اختیار والیبال بانوان ایران نهاده شد.

جزییات سفر تیم ملی والیبال بانوان به مجارستان از زبان نایب رئیس

صدیقه کعبی زاده ادامه داد: تمام هزینه های جا به جایی، اسکان، تغذیه و جانبی تیم ملی توسط میزبان پرداخت می گردد. همچنین باید از حمایت های انجام شده از سوی آقای ضیایی در جریان این اعزام تشکر ویژه داشته باشم.

او در خاتمه صحبت های خود اضافه نمود: امیدوارم این تورنمنت یاری کند تا تیم ملی با آمادگی هر چه بیشتر در AVC کاپ شرکت و نتیجه درخشانی را کسب کند.

تیم ملی بانوان ایران بامداد یکشنبه راهی بوداپست مجارستان شد و سپس از این شهر به یاسپیرین سفر خواهد نمود تا 6 دیدار تدارکاتی در این تورنمنت برگزار کند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "جزییات سفر تیم ملی والیبال بانوان به مجارستان از زبان نایب رئیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزییات سفر تیم ملی والیبال بانوان به مجارستان از زبان نایب رئیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید