مطالبات مدافعان سلامت پیگیری می گردد

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، خبرنگاران/فارس وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید نمود که مطالبات مدافعان سلامت را به حق می داند و پیگیر پاسخگویی به آن به وسیله سازمان برنامه و بودجه خواهد بود.

مطالبات مدافعان سلامت پیگیری می گردد

بهرام عین اللهی پنجشنبه 22 مهر در جلسه شورای اداری شهرستان های مهر و لامرد، گفت: همه گیری کرونا طی ماه های گذشته کشور را تحت تاثیر قرار داد به طوریکه مرداد سال جاری آمار روزانه 700 مورد مرگ را تجربه کردیم.

او اعلام کرد: در این همه گیری بسیاری از فعالیت ها به ویژه در حوزه مالی با اختلال روبرو بود و واکسیناسیون به عنوان راه چاره اولیه برای مقابله با این بیماری در نظر گرفته شد.

وزیر بهداشت با بیان اینکه مجموع آمار واکسن تزریق شده در کشور تا تیر 1400، پنج میلیون دُز بود، از افزایش این آمار به 68 میلیون دُز، اطلاع داد و گفت: این موفقیت در اجرای طرح ملی واکسیناسیون، نمودی از تحقق شعار ما می توانیم با مشارکت مردم است و مردم ما نشان داده اند قادر به انجام هر کاری هستند.

عین اللهی در واکنش به درخواست کادر درمان مبنی بر تبدیل شرایط نیروهای غیر رسمی گفت: مطالبات مدافعان سلامت و کادر درمان را به حق میدانیم و پیگیر تحقق آن از سازمان برنامه و بودجه هستیم.

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، در این جلسه محمد پیشاهنگ سرپرست فرمانداری لامرد و سیدمحمد موسوی فرماندار شهرستان مهر، ضمن یادآوری ظرفیت های صنعتی دو شهرستان خواهان تحقق مطالبات مردم این منطقه ها در حوزه توسعه جهت های مواصلاتی به ویژه آزاد راه لامرد به پارسیان، احداث نیروگاه غدیر، تکمیل و احداث زیر ساخت های بهداشت و درمان و مرزی شدن دو شهرستان، توسعه گردشگری شهرستان مهر و حق عوارض آلایندگی شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مطالبات مدافعان سلامت پیگیری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطالبات مدافعان سلامت پیگیری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید