واکنش سازمان لیگ فوتسال به نقدها، لغوفینال خارج از اراده ما بود

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، آرش جابری در مصاحبه با خبرنگاران در واکنش به انتقاداتی که نسبت به تعطیلی فینال لیگ برتر فوتسال و تعویق این بازی می گردد گفت: هرکسی باید در حیطه وظایف خودش صحبت کند. این روزها گلایه هایی را از برخی بازیکنان می بینم که واقعاً تعجب می کنم. برخی ها بیرون از گود نشسته اند و می گویند چرا فینال برگزار نمی گردد و یا اینکه چرا بازی سوم فینال در شهر کرمان انجام می گردد.

واکنش سازمان لیگ فوتسال به نقدها، لغوفینال خارج از اراده ما بود

وی ادامه داد: این تصمیم مورد تایید هر چهار باشگاهی بود که به نیمه نهایی صعود کردند. آنها خودشان در جلسه بودند و با این پیشنهاد موافقت شد. از بازیکنی که مدیرعامل باشگاهش در این جلسه بوده و در جریان تمام تصمیمات قرار داشته است تعجب می کنم. اصلاً مدیرعامل همان باشگاه عضو هیات رییسه سازمان لیگ هم هست.

سرپرست سازمان لیگ فوتسال گفت: لغو فینال لیگ برتر به خاطر ویروس کرونا هم خارج از اراده ما و فدراسیون فوتبال بود. آن موقع که بازی ها بدون تماشاگر برگزار می شد خانواده بازیکنان می گفتند این بازیکنان بازهم در خطر هستند. حالا هم که بازی لغو شده می گویند چرا فینال را برگزار نکردند.

جابری با دفاع از برنامه های سازمان لیگ فوتسال تاکید نمود: 19 خردادماه لیگ برتر قرعه کشی شد. از 14 باشگاه حاضر در لیگ 13 باشگاه در همان جلسه با برگزاری پلی آف موافقت کردند. خوشبختانه هم صورت جلسه موجود است و هم فیلم این نشست. زمانی هم که قرار بود مس سونگون به بازی های جام باشگاه های آسیا و دنیا برود به خاطر بحث ملی نهایت همکاری را با این تیم انجام دادیم. از مدیرعامل این باشگاه دعوت کردیم و گفتیم هر طور که صلاح می دانید بازی های معوقه را برگزار کنیم.

وی گفت: برنامه ریزی ما آنقدر دقیق بود که نیم فصل دوم طبق تقویم آغاز شد ولی در ادامه مسابقات به مشکلاتی خوردیم. 10 بازی ما به خاطر نظر شورای تامین شهرهای مختلف لغو شد. این دیگر در اختیار من و سازمان لیگ نیست. یا لغو مسابقات به خاطر کرونا یک تصمیم ملی است. مگر ما در کار یک مربی یا بازیکن دخالت می کنیم که آنها هم اینطور نظر می دهند؟ سعی کردم جواب نقدها را ندهم ولی گاهی می بینم که حقیقت کتمان می ماند.

سرپرست سازمان لیگ فوتسال در خاتمه در مورد تعیین شدن زمان جام ملت های آسیا و اینکه آیا برنامه فصل آینده لیگ برتر هم پیش بینی شده است؟ اظهار کرد: ابتدا باید این باری که بر زمین مانده است را برداریم و فینال را برگزار کنیم. بعد از آن از باشگاه ها برای برنامه ریزی دعوت خواهیم کرد. درست است برنامه جام ملت ها اعلام شده ولی هنوز زمان جام باشگاه های آسیا و جام دنیای تعیین نیست و باید زمان این رقابت ها هم اعلام گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "واکنش سازمان لیگ فوتسال به نقدها، لغوفینال خارج از اراده ما بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش سازمان لیگ فوتسال به نقدها، لغوفینال خارج از اراده ما بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید