کاهش 3 درصدی فشارخون و التهاب با این سبزی

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، پروفسور تیم اسپکتور، متخصص تغذیه، مزایای سبزی فوق العاده که می تواند به کاهش تورم در بدن و کاهش فشار خون بالا یاری کند را ستود.

کاهش 3 درصدی فشارخون و التهاب با این سبزی

این متخصص که استاد کینگز کالج لندن است و به راه اندازی اپلیکیشن بهداشتی زوئی (ZOE) یاری کرد، عملکرد شگفت انگیزی را که چغندر می تواند برای جریان خون شما انجام دهد را به اشتراک گذاشت.

پروفسور اسپکتور شرح داد که چغندر یک ماده شیمیایی خاص به نام پلی فنول دارد که واقعا در کاهش تورم خوب عمل می نماید بعلاوه دارای نیترات هایی است که به بزرگتر شدن رگ های خونی یاری می نماید.

گفته می گردد که این سبزی برای افرادی که ورزش می نمایند و برای حفظ فشار خون شما ایده آل است.

آنها خواص سلامتی زیادی دارند، حاوی یک پلی فنول شیمیایی دفاعی به نام بتائین هستند که کاملا منحصر به فرد و واقعا برای التهاب مفید است بعلاوه حاوی پیش سازهای اکسید نیتریک هستند، گازی که برای تغییر رگ های خونی ما مهم است.

چغندر، فشار خون را در بیشتر افراد حدود 3 درصد کاهش می دهد. موارد ذکر شده دلایل خوبی هستند که همین الان بیرون بروید، آن را بخرید و از آن لذت ببرید.

چغندر حاوی اندازه زیادی پلی فنول از جمله رنگدانه های منحصر به فرد بتائین و طیف گسترده ای از مواد مغذی دیگر مانند ویتامین C، فولات، پتاسیم و فیبر است.

آب چغندر عملکرد ورزشی را در بزرگسالان سالم و ورزشکاران بهبود می بخشد و مطالعات بیشتر نشان داده است که چگونه خوردن چغندر می تواند باعث کاهش فشار خون گردد.

چغندر به ویژه غنی از نیترات است. نیترات ها به وسیله باکتری های موجود در بزاق شما به اکسید نیتریک تبدیل می شوند و البته باعث انبساط رگ های خونی و در نتیجه افزایش خون می شوند.

این نیروگاه بنفش رنگ در آزمایش های بالینی نشان داده است که راهی موثر برای کاهش فشار خون بعلاوه بهبود عملکرد ورزشی و سرشار از آنتی اکسیدان های کاهش دهنده التهاب است که آن را برای هر کسی که نگران سلامت قلب خود است ایده آل می نماید.

منبع: گردشبان

به "کاهش 3 درصدی فشارخون و التهاب با این سبزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش 3 درصدی فشارخون و التهاب با این سبزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید