موسیقی

نمایشگاه گردشگری تهران آغاز شد

افتتاحیه هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران صبح روز دوشنبه 23 بهمن ماه در سالن اجلاس سران با حضور رئیس جمهوری ایران، دبیرکل گردشگری سازمان ملل متحد و جمعی از مقامات رسمی کشور در سالن اجلاس سران برگزار شد و در ادامه با حضور تعدادی از سفیران کشورهای مقیم و...

23 بهمن 1402

خانه ای که با نمک، آفتابگردان و ادرار ساخته شده!

در یک تعمیرگاه سابق راه آهن در شهر آرل در جنوب فرانسه، فلاسک هایی از جلبک های سبز رنگ روی قفسه ای در حال جوشیدن است؛ در اتاقی که به نظر می رسد تلاقی بین یک آزمایشگاه مدرن و خلوتگاه دم کردن معجون جادوگران است.

22 خرداد 1402

آنالیز پروژکتور Freestyle سامسونگ

سینمایی در کوله پشتی شماتماشای فیلم و بازی کردن دو تا از محبوب ترین و پرطرفدارترین تفریح های دنیای امروز محسوب می شوند؛ با این حال موقعیت هایی وجود دارد که به دلایل مختلفی مثل قطعی یا عدم دسترسی به برق یا نداشتن ابزارهای لازم مانند نمایشگر مناسب و کنسول،...

17 فروردین 1402

پخش مراسم افتتاحیه جام جهانی از شبکه سه

مراسم افتتاحیه جام جهانی 2022 قطر در استادیوم البیت دوحه، پیش از شروع بازی دو تیم قطر و اکوادور برگزار گردید. حدود 60 هزار دیدنگر به استادیوم البیت آمده اند تا مراسم افتتاحیه جام جهانی و بازی قطر و اکوادور را از نزدیک دیدن نمایند.

29 آبان 1401

برترین زمان سفر به فنلاند

کشور فنلاند ترکیبی از طبیعتی وحشی، میراثی بزرگ و سنت های قوی به سبک مردمان شمالی یا نوردیک است. آب وهوا در طور سال در کشور فنلاند فرق دارد و هر کدام از فصل های آن نیز مجذوب کنندهیت های خاصی دارد که مطمئنا برای گردشگران بسیار مجذوب کننده به نظر می رسد. با...

17 مرداد 1401

به مناسبت تولد 30 سالگی ویندوز 3.1؛ چرا این ویندوز خیلی اهمیت داشت؟

30 سال پیش، در 6 آوریل سال 1992، مایکروسافت ویندوز 3.1 را منتشر کرد؛ محصولی که باعث شد این شرکت سطوح جدیدی از موفقیت را تجربه کند، پلتفرم آن ها را در رقابت با سیستم عامل مک نگاه دارد و زمینه را برای تسلط ویندوز در حوزه کامپیوترهای شخصی فراهم کند. در این مقاله...

9 تیر 1401

لغو کنسرت گروه پاکستانی در مشهد تکذیب شد

معاون سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد، خبر لغو باقی اجرا های گروه قوالی سلطان القادریه پاکستان در مشهد را تکذیب کرد.

1 تیر 1401

معرفی تعدادی از جاذبه های گردشگری شهر تورنتو

ایسکانیوز/ این خبر به جهت معرفی تعدادی از جاذبه های گردشگری شهر تورنتو برای شما مخاطبان گرامی نگارش شد.

14 اردیبهشت 1401

از لانگیربین، شهر فصل های تاریک و روشن چه می دانید؟

شهر لانگیربین | Longyearbyen در نروژدر کشور نروژ شهری به نام لانگیربین وجود دارد که به عنوان شمالی ترین شهر کره زمین شناخته شده و در مجمع الجزایر سوالبارد (the Svalbard archipelago) قرار گرفته است . شهر لانگیربین در این مجموعه با 2100 ساکن از بیش از 50 کشور دنیا در مرکز جزایر...

10 اردیبهشت 1401

برگزاری جشنواره آواهای نبوی با هدف هم افزایی فرهنگ اسلامی و ایرانی در خراسان شمالی

خبرنگاران/خراسان شمالی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد از برگزاری جشنواره آواهای نبوی با هدف هم افزایی فرهنگ اسلامی و ایرانی در خراسان شمالی خبر داد.

23 فروردین 1401

قهرمان فرهادی به یک قدمی اسکار رسید

تهران (پانا) - فیلم نماینده ایران در اسکار به لیست کوتاه نامزدهای ماقبل نهایی بخش بین الملل دوره نود و چهارم راه پیدا کرد.

13 اسفند 1400

همکاری فرزاد فرزین با خواننده ترک

یالچینتاش خواننده کشور ترکیه با انتشار پستی در صفحه مجازی اش از همکاری با فرزاد فرزین اطلاع داد.

26 بهمن 1400

معروف ترین دبیرستان های تسخیر شده (قسمت دوم)

داستان تسخیر و تسخیرشدگی، از جمله داستان های محبوب حوزه گردشگری وحشت بوده و صرف نظر از واقعی یا تخیلی بودن، بسیار مورد توجه عاشقان دنیای ترس و هیجان است.

14 بهمن 1400

معادن نمک زیرزمینی که میزبان کنسرت ها، مسابقات دوچرخه سواری و عروسی هستند

در معادن زیبای زیرزمینی نمک، بازدیدکنندگان فضاهایی غارمانند و پهناور و دورنماهایی بی مانند را می یابند و از هوای نیروبخش و فشرده این غارها استفاده می کنند.

9 بهمن 1400

سفر به شهر تربت جام؛ شهری دیدنی در خراسان رضوی

تربت جام یکی از فوق العاده ترین مقصدهایی است که می توانید از آن بازدید کنید. این شهر که آرامگاه شیخ احمد جامی را در خود جای داده، یکی از کهن ترین شهرهای استان خراسان رضوی بشمار می آید. تربت جام از روزگاران دور نقش و جایگاهی ویژه در تاریخ ایران داشت، بخصوص...

9 دی 1400

با قابلیت تازه اینستاگرام به خیریه ها یاری کنید

شبکه اجتماعی اینستاگرام ویژگی جدیدی را معرفی کرد تا کاربران با استفاده از آن راحت تر بتوانند به خیریه های معرفی شده یاری اقتصادی نمایند.

3 شهریور 1400

اجرای گروه موسیقی ایرانی در افتتاحیه جشنواره داغستان روسیه

تهران (پانا) - نهمین جشنواره بین المللی فولکلوریک و فرهنگ سنتی جمهوری داغستان روسیه با اجرای گروه موسیقی سنتی آیین از جمهوری اسلامی ایران در شهر ماخاچ قلعه شروع به کار کرد.

31 تیر 1400

بررسی مشخصات فنی نیسان ایکس تریل و امکانات آن

خبرنگاران | سرویس خودرو - نیسان ایکس تریل برای نخستین بار حدود 18 سال قبل تولید و وارد بازارهای جهانی شد. اگر دو نام شاسی بلند و نیسان را در کنار هم قرار دهیم، آ ن چه بیش از هم در ذهن خودرو دوستان ایرانی نقش می بندد خودروی نیسان پاترول است. محصول بزرگ جثه...

21 اردیبهشت 1400

ثبت 38 هزار اثر دریازدهمین جشنواره بین المللی سیمرغ، زمان برگزاری در انتظار اعلام ستاد کرونا

مهلت ثبت نام و ثبت اثر برای شرکت در یازدهمین جشنواره بین المللی سیمرغ که توسط معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با شعار هر خانه یک پایگاه برگزار می گردد، با دریافت بیش از 38 هزار اثر خاتمه یافت.

1 اردیبهشت 1400

دلایل سردردهای شبانه

تبیان/فهمیدن علت سردرد به شما یاری می نماید اقدامی مناسب انجام دهید. بنابراین می توانید جلوی وقوع این نوع سردرد را در روزهای بعد بگیرید.

17 اسفند 1399
تعداد: (31)